Повторний перегляд квартири у «Файна Таун» після усунення виявлених дефектів

У 2-й черзі «Файна Таун» добігає кінця етап переглядів квартир. У процесі перегляду деякі інвестори виявили проблеми. Найбільше нарікань виникало на стан вікон і стяжки на лоджії. Не оминули ці проблеми й мене.

Коротко нагадаю, у моєму випадку було виявлено такі проблеми:

  1. В одному з вікон є тріщина у створці – по звареному шву.
  2. Відливи вікон погано примикають до стін, є щілини.
  3. Зовнішній фасадний укіс на лоджії у примиканні до вікна має зазор.
  4. «Гуляюча» стяжка на лоджії.

Детальніше ознайомитися з процесом приймання квартири в новобудові та виявленими проблемами можна в попередньому матеріалі.

На першому перегляді я був наприкінці квітня. Процес усунення виявлених недоліків зайняв близько місяця. І на початку червня мене запросили на повторний перегляд. Я домовився на 13 червня – якраз цього дня був поряд у справах.

Проте за 2 дні до перегляду зі мною зв’язався представник Клієнт Сервісу та повідомив про перенесення перегляду. Під час останньої перевірки співробітниками забудовника з’ясувалося, що не всі проблеми вирішено належним чином. Тому потрібен додатковий час на усунення недоліків. На жаль, мені не сказали, що саме виявив фахівець забудовника, і які роботи ще потрібно виконати у квартирі.

Подальше очікування зайняло близько 3 тижнів. На початку липня мені знову зателефонували та запросили на повторний перегляд. Цей період був у мене надто напруженим, і я попросив перенести перегляд квартири днів на 10. Фактично потрапити на перегляд вдалося лише 13 липня.

Повторний перегляд квартири після усунення недоліків

Цього разу я вже не став запрошувати спеціаліста з приймання квартир, як у першому випадку. Однак зі мною був знайомий, який нещодавно теж приймав квартиру в новобудові, мав проблеми з вікнами, замінював їх, а водночас досконало вивчив усі пов’язані з вікнами питання. З огляду на велику кількість скарг на вікна у другій черзі «Файна Таун», саме цьому аспекту хотілося приділити найбільше уваги.

Огляд ми проводили ретельно, і можна навіть сказати, прискіпливо. Проте причепитися ні до чого не вдалося. Зупинюся докладно на кожній озвученій вище проблемі:

  1. Тріщину у створці вікна усунули відповідно до рекомендацій Rehau (докладніше про це йдеться у матеріалі, присвяченому 2-й черзі «Файна Таун»). Оскільки у моєму випадку мала місце мікротріщина, то її запаяли на місці. Якщо не знати, де була проблема, це місце ніяк не виділяється в порівнянні з іншими. Але в будь-якому разі його потрібно буде контролювати.
  2. Всі місця з поганим примиканням віконних відливів до стін оброблені та ізольовані. Нарікань на виконану роботу немає. На наступних фотографіях можна побачити суттєву різницю між станом «до» та «після».
  3. Зазор зовнішнього фасадного укосу ізольований герметиком. У цьому плані робота також виконана добре.
  4. Нарешті стяжку на лоджії повністю переробили. У ній немає жодних тріщин чи хвиль. Вона не тріщить і не відходить від основи. Тож і цю проблему усунули досить якісно.

Крім зазначених явних проблем, виявлених під час першого перегляду, ми також приділили увагу й деяким іншим аспектам. Зокрема, перевірили стан та роботу вхідних дверей (але не замків, ключів не було під час перегляду). Також сусіди попередили, що на нашому стояку чистили вентиляційну шахту на верхніх поверхах. Тому довелося перевірити роботу вентиляції. Вентиляція працює належним чином і виводить повітря на канал.

Також в процесі другого огляду я перевірив технічні отвори для трас кондиціонерів і місця для зливу конденсату. Все є у наявності. Але деякі отвори для зливу конденсату розташовані далеко від кошика для кондиціонера. Навряд це буде проблемою для фахівця зі встановлення кондиціонерів.

Крім того, озброївшись водою та мокрою ганчіркою, я перевіряв вікна на наявність подряпин. З цим теж все виявилося добре – подряпин немає. Хоча на деяких вікнах залишилися плями монтажної піни та герметика. Вони досить легко видаляються і не залишають після себе слідів.

На жаль, на перегляд квартири для контролю усунення недоліків виділяється всього 30 хвилин. Цього часу нам вистачило для перевірки зазначених моментів у самий притик. Хотілося б затриматися у квартирі довше, щоб переглянути та перевірити й інші аспекти.

У будь-якому випадку радує, що KAN відповідально підходить до усунення зауважень. Усі виявлені на першому огляді проблеми усунуто досить якісно.

Тепер потрібно готуватись до наступних етапів на шляху до заселення у нову квартиру!

Слідкувати за моїм ремонтом від початку до кінця можна на сайті за тегом «Мій ремонт» або в Telegram-каналі «Файний дім».